Κυριακή, 20 Μαΐου 2012

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ


Η σωστή διατροφή μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο και στη βελτίωση των μαθητικών επιδόσεων στις εξετάσεις.
Ειδικά αυτό το διάστημα που οι πανελλαδικές βρίσκονται προ των πυλών, καλό θα είναι οι μαθητές να λάβουν υπόψη τους τα παρακάτω διατροφικές    συμβουλές .

Το σωστό πρωινό δεν πρέπει να λείπει ποτέ από τη διατροφή των μαθητών. Σε αυτό επιβάλλεται να υπάρχουν δημητριακά ολικής άλεσης, γαλακτοκομικά προϊόντα  και  φρούτα  ή  φρεσκοστημένοι   χυμοί.
Τακτικά   γεύματα  μέσα  στην  διάρκεια  της   ημέρας ( κάθε  3  ώρες  ένα  κύριο  γεύμα   ή  ενδιάμεσο)
Τα  κυρία    γεύματα   θα  πρέπει  να περιλαμβάνουν  (πρωτεΐνες  όπως:  κοτόπουλο, αυγά, άπαχο  κρέας  και  ψαρί , προτιμήστε  τους  μη  επεξεργασμένους   υδατάνθρακες όπως ολικής  αλέσεως  ζυμαρικά ,καστανό  ρύζι  και  λαχανικά)
Τα  ενδιάμεσα  γεύματα   θα πρέπει  να   έχουν  φρούτο   εποχής  ( φράουλες , κεράσια, ακτινίδιο  ή  αποξηραμένα  φρούτα  όπως  goji berry ( γκοτζι  μπερι ), μυρτιλα, κραν  μπερι πλούσια  σε  βιταμίνη C  μαζί  με  σνακ  όπως  ανάλατους  ξηρούς  καρπούς  ή  λίγα  κριτσινια  ή  λίγη  πικρή  σοκολάτα   ή  ελληνική  μπάρα .
Επίσης   καλή  ενυδάτωση  του  οργανισμού  με  νερό   ή  αφεψήματα.

Καλή   επιτυχία  σε  όλους  τους   εξεταζόμενους





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου