Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2014

Πως να αυξήσετε τον αριθμό των φρούτων που καταναλώνετε


Τα  φρούτα  αποτελούν το ιδανικό σνακ. Είναι  εύγευστα και θρεπτικά  και δεν απαιτούν σχεδόν καμία προετοιμασία. Είναι εύκολο  να πάρετε μαζί σας στη δουλειά, ένα μήλο, ένα αχλάδι  ή μια  μπανάνα.

Προσθέστε φρούτα στα γεύματα σας.

Τα φρούτα μπορούν εύκολα να  ενταχτούν  στα βασικά γεύματα της ημέρας με  πολλούς τρόπους .

Πρωινό: κάντε  τα συνηθισμένα δημητριακά σας πιο νόστιμα ,προσθέτοντας  ένα κομμένο  μήλο ή ροδάκινο ή μερικές σταφίδες ή σε ένα μπολ κόψτε φρούτα  και προσθέστε λίγο γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
Μπορείτε  επίσης  να πιείτε ένα  χυμό πορτοκάλι  ή μήλο ή γκρέιπφρουτ.

Μεσημεριανό:  να δώσετε  χρώμα σε μια σαλάτα  πράσινη, ξεκινήστε με ένα κομμάτι γλυκό ώριμο πεπόνι ή δοκιμάστε ένα γλυκόξινο κυρίως πιάτο όπως κρέας χοιρινό με κυδώνια και δαμάσκηνα ή τελειώστε το γεύμα σας με μήλα ή  βερίκοκα ψητά .


Αντίνου Μαρία
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Master Practitioner in Eating Disorders & Obesity
Τσιμισκή 92, Θεσσαλονίκη
Τηλ.2310220263

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου